سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----462580---
بازدید امروز: ----8-----
بازدید دیروز: ----10-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
دوشنبه 88/1/24 ساعت 5:43 عصر
یک گروه 30 نفری از اسراییلی‌های دارای تابعیت آمریکا شکایت قضایی را به دادگاه مرکزی واشنگتن علیه کره شمالی به خاطر کمک‌های کره به حزب‌الله ارایه دادند.

به گزارش پرس.تی.وی ـ بیروت، این گروه سی نفره از اسراییلی‌ها ادعا کردند که پیونگ یانگ کمک‌های نظامی به حزب‌الله ارائه داده و در ساختن پناهگاه‌های امن و ارسال سلاح برای حزب‌الله قبل از جنگ سال 2006 نقش داشته است.

روزنامه یدیعوت احرونوت با بیان این خبر افزود: «یک گروه از اسراییلی‌ها با تابعیت آمریکایی که از موشک‌های کاتیوشا در زمان جنگ سال 2006 زیان دیدند از کره شمالی خواهان خسارت 100 میلیون دلاری شدند».

در این شکایت آمده است که کره شمالی به آموزش مسئولان حزب‌الله از جمله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و ساختن تونل‌ها و انبارهای زیر زمینی برای نگهداری موشک کاتیوشا و شلیک آن اقدام کرده است و به رغم حمله جنگنده‌های اسراییل به سکوهای موشک حزب‌الله، باز هم سلاح و مواد منفجره در اختیار حزب‌الله قرار داد.

در این شکایت به یک سند کنگره آمریکا تکیه شده است که در 8 می سال 2008 منتشر شده که کره شمالی تونلی زیر زمینی به طول 25 کیلومتر برای حزب‌الله به منظور انتقال نیرو ساخته است که وجود این تونل‌ها باعث تقویت قدرت جنگی حزب‌الله در برابر اسراییل شد.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/1/20 ساعت 7:51 عصر

    محمد الاسود" فلسطینی ساکن دمشق به همراه خلیفه  الحسین شهروند سوری  که 3000 هزار کیلومتر را با پای پیاده  از دمشق به سمت ترکیه و بعد ایران طی کرده اند امروز عصر از خبرگزاری قدس ( قدسنا) دیدن کردند.
    این دوسفیر مقاومت در حالی از ایران دیدن می کنند که پیش از این با رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه دراین کشور دیدار و گفت وگو کردند و قراراست پس از دیدار با مقامهای کشورمان به کویت ، قطر ، سودان و .. سفر کنند. اما این درحالی است که محمد الاسود از عدم همکاری کشورهای عربی برای صدور ویزا به آنها برای ورود به قطر و کویت انتقاد کرد. خلیفه الحسین درباه دیدار با اردوغان گفت که وی نظر ما را درباره اقدامش در اجلاس داووس پرسید.

    محمد الاسود که یک فلسطینی است و در اردوگاه آوارگان دمشق ( یرموک ) ساکن است ، هدف از این سفر را رساندن پیام قدردانی ملت فلسطین از ملت ایران دانست که همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده است . وی افزود : هدف ما از این سفر حمایت از پایداری ملت فلسطین و رساندن پیام این ملت به جهانیان است.خلیفه الحسین نیز با قدردانی از مواضع حکیمانه ایران در حمایت از ملت فلسطین گفت که تاریخ ، حمایت مردم ایران را فراموش نخواهد کر د. 



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/1/20 ساعت 7:50 عصر
     

    میرحسین موسوی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی ایران در نخستین کنفرانس مطبوعاتی اش در باره بسیاری از مسایل سیاست داخلی و خارجی به پرسش خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ گفت که مواضع صریح او درباره هولوکاست و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در این داستان از جمله مواضع وی بود. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)خبرنگاری از موسوی در مورد هولوکاست پرسید که وی با اشاره به نظر اسلام در مورد انسان و همچنین کشته شدن افراد گفت: «در سالهای 1920 تا 24 تعدادی از افراد از ترس این که توسط نازی‌ها کشته نشوند به ایران آمدند و اکنون قبرستان لهستانی‌ها در ایران هست.»
    موسوی گفت: «بحث این است که این جنایت رخ داده و کم و زیاد مربوط به مورخان است؛ ولی سؤال این است که فلسطینی‌ها در این قضیه چه گناهی دارند و چرا آنها باید تقاص جنایت‌هایی را که توسط نازی‌ها صورت گرفته پس دهند. سؤالی که مطرح می‌کنیم مطابق با هنجارهایی است که بشریت دارد و در واقع سؤال ما این است که در این مسأله فلسطینی‌ها چه گناهی دارند؟»
    وی گفت: در مورد سیاست خارجی نیز غیر از مسأله تنش‌زدایی، ما تاکید داریم از هر کار نااندیشیده‌ای باید پرهیز شود، باید دستگاه دیپلماسی خود را نیرومند کنیم که از حالت پدافندی بیرون بیاید و قدرت آن را بالا ببریم، ما می‌توانیم چهره ایران را در جهان احیا و این مشکلات را حل کنیم.»
    نوع مطرح کردن هولوکاست را مناسب نمی‌دانم.
    در ادامه این نشست خبرنگار خبرگزاری رویترز پرسید «نظر صریح شما درباره‌ مسأله هولوکاست چیست و آیا حاضر هستید با آمریکا پای میز مذاکره و گفتگوی مستقیم بنشینید؟» موسوی در پاسخ به این سؤال با بیان این‌که " من راجع به هولوکاست اشاره کردم و خیلی هم صریح بود" افزود: «بنده نوع مطرح کردن هولوکاست را مناسب نمی‌دانم، ولی اگر این طور باشد که عده‌ای به بهانه‌ هولوکاست حق داشته باشند حق عده‌ دیگری را بگیرند، با این مسأله موافق نیستم.»
    وی در ادامه به مسأله‌ مذاکره با آمریکا اشاره کرد و با بیان این‌که "لحن تبریک نوروزی اوباما با گفته‌های آمریکا متفاوت است" افزود:« مشکل ما با آمریکا غیر از لیستی که از کارشکنی‌های آن‌ها وجود دارد، به مسأله‌ افغانستان برمی‌گردد که پس از به سرانجام رسیدن آن مسأله آقای بوش ایران را محور شرارت مطرح کرد؛ بنابراین ما از این سوراخ گزیده شده‌ایم.»

    چرا مذاکره نکنیم؟

    وی خاطرنشان کرد: «ادبیات آقای اوباما را متفاوت با آقای بوش می‌دانیم ولی منتظر هستیم ببینیم آیا این تفاوت در دیگر رویکردهای این کشور نیز وجود خواهد داشت یا خیر. اگر این تفاوت را ببینیم چرا مذاکره نکنیم؟ حتما مذاکره خواهیم کرد ولی اگر این طور نباشد پاسخ منفی است



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/1/20 ساعت 6:42 عصر
     

    تازه ترین نتایج آماری رژیم صهیونیستی نشان می دهد بیش از یکصد هزار کودک اسرائیلی تاکنون قربانی تجاوز جنسی شده اند.

    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتض، تنها در سال گذشته میلادی (2008 )حدود 10 هزار دختر اسرائیلی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.این درحالی است که در سال 2007 نیز 421 کودک اسرائیلی قربانی زنای محارم و تعرض جنسی از سوی اعضای خانواده خود شدند.

    فساد در جامعه صهیونیستی در حالی است که انجمن صهیونیستی "عیلم" نیز در گزارشی اعلام کرد که تعداد دختران جوان اسرائیلی که با خودفروشی مخارج زندگی  خود را  تامین می کنند به شدت افزایش یافته است .در این گزارش آمده است افزایش 17 درصدی فساد دخترانی که در برابر مبالغ بسیار ناچیز اقدام به  خودفروشی می کنند ناشی از شرایط اقتصادی دشوار تحمیل شده بر صهیونیستهای ساکن سرزمینهای اشغالی است . منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تنها 2.5 درصد از فسادهای اخلاقی و آزارهای جنسی به پلیس این رژیم گزارش شده است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    نویسنده: صبح قریب
    پنج شنبه 88/1/20 ساعت 6:40 عصر
     

    براساس تازه ترین نتایج تحقیقات انجام شده، میزان فساد اخلاقی  دانش آموز دختر اسرائیلی در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

    به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نوشته روزنامه صهیونسیتی هاآرتض، نتایج تحقیقات انجام شده درمورد رفتار جنسی نوجوانان اسرائیلی از دهه 1970 نشان می دهد که بیش از 30 درصد از نوجوانان دختر اسرائیلی تجربه غیراخلاقی داشته اند و مرتکب فساد شده اند.نتایج این تحقیقات که در روزنامه رسمی آکادمی بین المللی  منتشر شده است همچنین نشان می دهد که بیش از یک سوم دختران دانش آموز کلاس دوازدهم و نیمی از پسران روابط جنسی برقرار کرده اند.تازه ترین نتایج آماری رژیم صهیونیستی نیز نشان می دهد بیش از یکصد هزار کودک اسرائیلی تاکنون قربانی تجاوز جنسی شده اند.به نوشته هاآرتض، تنها در سال گذشته میلادی (2008 )حدود 10 هزار دختر اسرائیلی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

    این تحقیقات بین چهارهزار و ششصد جوان اسرائیلی از یکصد و هفتاد دبیرستان انجام شده است.

    این درحالی است که در سال 2007 نیز 421 کودک اسرائیلی قربانی زنای محارم و تعرض جنسی از سوی اعضای خانواده خود شدند.فساد در جامعه صهیونیستی در حالی است که انجمن صهیونیستی "عیلم" نیز در گزارشی اعلام کرد که تعداد دختران جوان اسرائیلی که با خودفروشی مخارج زندگی  خود را  تامین می کنند به شدت افزایش یافته است. در این گزارش آمده است افزایش 17 درصدی دخترانی که در برابر مبالغ بسیار ناچیز اقدام به  خودفروشی می کنند ناشی از شرایط اقتصادی دشوار تحمیل شده بر صهیونیستهای ساکن سرزمینهای اشغالی است .منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تنها 2.5 درصد از فسادهای اخلاقی و آزارهای جنسی به پلیس این رژیم گزارش شده است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )
    <      1   2   3   4   5   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]