سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464053---
بازدید امروز: ----31-----
بازدید دیروز: ----50-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
دوشنبه 87/11/28 ساعت 10:51 صبح

اولین سالگرد شهادت عماد مغنیه، مبارز لبنانی بعدازظهر پنجشنبه در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار شد
ایسنا: اولین سالگرد شهادت عماد مغنیه، مبارز لبنانی بعدازظهر پنجشنبه در مسجد امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مسوولان و جمعی از مردم کشورمان برگزار شد، دکتر علی زعیتر، معاون فرهنگی دفتر حزب‌الله در تهران و مدیر شبکه المنار در تهران طی سخنانی با تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به مردم عزیز و شریف ایران گفت: مردم ایران توانستند با پیروزی قهرمانانه‌شان، عزت، کرامت و مجاهدت را به کل دنیا یاد دهند. همچنین پیروزی انقلاب اسلامی به مردم دنیا و مستضعفان جهان یاد داد که چطور باید با ظالمان و مستکبران مبارزه کرد.
وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا پر از ظلم و ستم بود و کسی نمی‌توانست حق و باطل را از یکدیگر تشخیص دهد؛ دنیا پر از مدعیان انسانیت و حقوق بشر بود اما بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب روشن شد که همه آن ادعاها کذب محض بود و آنها طرفدار حقوق بشر نبودند.
زعیتر ادامه داد: قدم اول حزب‌الله لبنان از همان لحظه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع شد و حرف‌های اول حاج عماد برگرفته از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران بود. حاج عماد به دنبال حق و حقیقت بود که آن را در ایران پیدا کرد. او از مردم ایران و امام خمینی (ره) یاد گرفت که اگر در مقابل ظلم نایستد، ظلم و ستم بیشتر می‌شود اما اگر قیام کند، می‌تواند آن را از بین ببرد. او همچنین یاد گرفت که چگونه باید با مستکبران، اسراییل و آمریکا به مبارزه بپردازد.
وی افزود: حاج عماد توانست با دو پیروزی خود در سال‌های 2000 و 2006 بزرگترین ارتش منطقه را شکست دهد و مقوله اسراییل شکست‌ناپذیر را از بین ببرد و آمریکا و اسراییل را در منطقه و جهان بی‌آبرو کند.
معاون فرهنگی دفتر حزب‌الله در تهران گفت: به‌دلیل همین رشادت‌ها بود که اسراییلی‌ها به دنبال حاج عماد بودند و بعد از شهادتش گفتند که جهان (آنها) بهتر شده اما در واقع این طور نیست و آنها اینگونه فکر می‌کنند. حاج عماد توانست با شهادتش عزت و کرامت را در لبنان، فلسطین و کشورهای عربی احیا کند.
وی ادامه داد: در جنگ 2006 که حاج عماد رهبر اصلی مبارزان بود، سران کشورهای عربی به ما می‌گفتند که چرا به دنبال ماجراجویی هستیم آیا اگر بخواهیم عزت را به کشورمان بازگردانیم این ماجراجویی است؟ آیا اگر مقاومت کنیم و ایستادگی داشته باشیم، بهتر نیست؟ آنها به ما می‌گفتند شما به دنبال جنگ هستید اما خودشان به دنبال چه بودند!
زعیتر، عماد مغنیه معروف به حاج رضوان را الگویی برای آنهایی که انسان هستند و به دنبال حقوق بشر می‌گردند، دانست و افزود: عماد برای ما افتخار بزرگی است و الگویی است که آنها از او می‌ترسیدند و باید این سخن سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان را به حق دانست که گفت، حاج عماد ده‌ها هزار حاج عماد را برای از بین بردن اسراییل تربیت کرد. اگر آنها فکر کرده‌اند که شاید مقاومت و اسلام را از بین برده‌اند، اشتباهی بزرگ مرتکب شده‌اند زیرا حاج عماد نیروهای بسیاری را تربیت کرد که هر یک از آنها برابر صد حاج عماد است.
وی در پایان تصریح کرد: ما در اینجا به دنیا اعلام می‌کنیم که اهل حق و حقیقت هستیم و می‌خواهیم حق خود را باز پس گیریم. اسراییل در کشور ما جایی ندارد و رژیم آن، رژیم جعلی است که نباید به وجود می‌آمد و پیروزی حماس میخی بر تابوت اسراییل است و از هم اکنون صدای له شدن استخوان اسراییل را می‌شنویم و امروز می‌گوییم به دنبال پیروزی‌های حماس، اسراییل رفتنی است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]