سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463757---
بازدید امروز: ----108-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
دوشنبه 87/8/20 ساعت 3:4 عصر
 یک منبع آگاه سوری گفت که پخش اعترافات چهل دقیقه ای اعضای وابسته به جریان فتح الاسلام  که روز پنجشنبه از تلویزیون سوریه پخش شد  نگرانی جریان المستقبل لبنان را به رهبری سعد الحریری  برانگیخت.به گزارش خبرگزاری قدس ( قدسنا)  این منبع سوری گفت که برخی از مقامهای کشورهای حاشیه خلیج فارس و جریانهای وابسته لبنانی به ویژه جریان المستقبل و برخی صاحبان نفوذ در کشورهای عربی  از جمله عربستان سعودی به سختی از این اعترافات آشفته شدند چراکه این اعترافات حمایت مالی این افراد و جریان ها را از جریان فتح الاسلام و تلاش برای برهم زدن آرامش و امنیت سوریه را اثبات کرد.
وی گفت که جریان المستقبل در برابر این اعترافات موضع تندی اتخاذ کرد و این در حالی است که سعد الحریری رهبر این جریان اکنون در روسیه به سر می برد و گفته است که تا قبل از بازگشت به بیروت در این باره حرفی نخواهد زد.

تلویزیون رسمی سوریه روز پنجشنبه گزارش داد که عاملان انفجار دمشق که در 27 سپتامبر گذشته در اطراف دمشق رخ داد به سازمان "‌فتح الاسلام "‌ وابسته هستند  که در سال 2007 با ارتش لبنان در اردوگاه نهرالبارد درگیر شدند.  تلویزیون سوریه با بیان این خبر ، اعترافات 10 تن از عاملان این انفجار را پخش کرد  که در میان آنها زنی دیده می شد که ادعا می کرد دختر شاکر العبسی رهبر سازمان فتح الاسلام است." وفاء ‌شاکر العبسی" که اعترافات وی از تلویزیون سوریه پخش می شد گفت : سازمان فتح الاسلام از سوی جریانهای سلفی  که بسیاری از آنها از سعودی هستند تامین مالی می شود.
وی در این باره به  اسامی أبو رتاج ، أبو یوسف تبعه سعودی که در طرابلس (‌لبنان ) ساکن است و نیز بانکهای وابسته به جریان المستقبل لبنان اشاره کردو گفت که این افراد و سازمانها فتح الاسلام را تامین مالی می کنند.دختر شاکر العبسی گفت که من از پدرم درباره جریان المستقبل بارها سوال کردم . وی براین باور بود که به جریان المستقبل نمی توان اعتماد کرد. و ناگزیر باید به دنبال جایگزینی برای تامین مالی سازمان بود.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]