سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464078---
بازدید امروز: ----56-----
بازدید دیروز: ----50-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
دوشنبه 87/8/13 ساعت 12:6 عصر

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" امسال نیز چون سال گذشته حضور فعالی در دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال دارد و با برپایی نمایشگاه عکس مسجد الاقصی و فلسطین و معرفی پایگاه های اینترنتی وابسته و یا نزدیک به جنبش حماس غرفه ای جذاب و پرمحتوا را تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از دومین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال، جنبش حماس در این نمایشگاه پایگاه های مهم نزدیک و یا وابسته به خود از جمله پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین با 8 زبان زنده دنیا، پایگاه خبری شبکه فلسطین الآن، گردان های شهید عزالدین قسام، شبکه الاقصی و تالار گفت و گوی فلسطین را به نمایش گذاشته است.

در غرفه جنبش مقاومت اسلامی حماس، انواع سی دی های تصویری و صوتی با موضوعات مختلف و بروشورهای تبلیغاتی از مسجد الاقصی و تاریخ فلسطین توزیع می شود.

بخشی از غرفه حماس به وزارت اوقاف فلسطین اختصاص دارد که با نصب چند دستگاه کامپیوتر این امکان برای کاربر فارسی زبان فراهم است که با ورود به بخش فارسی سایت ستاد قدس وزارت اوقاف دولت منتخب فلسطین بتواند در طرح جمع آوری یک میلیون امضای الکترونیک برای حمایت از قدس شریف شرکت کند. گفتنی است که این طرح در آستانه روز جهانی قدس شروع شد و هنوز هم ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه جالب مسجد الاقصی از دیگر بخش های جذاب غرفه جنبش مقاومت اسلامی حماس است.

از دیگر برنامه های جنبی غرفه حماس برپایی بخشی تحت عنوان "کارگاه فلسطین" است. در این بخش سلسله مباحثی پیرامون قضیه فلسطین از جمله رسانه و مقاومت، نقش رسانه در دفاع از قدس شریف، فروش زمین شایعه یا واقعیت، حماس چالش ها و فرصت ها و دیگر مباحث مهم با حضور مهمانان ویژه مطرح خواهد شد.

ابوسرور مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران درباره هدف مشارکت حماس در این نمایشگاه اظهار داشت که با توجه به این اکنون وسایل ارتباط جمعی بسیار گسترده شده و دنیای مجازی اینترنت نیز بخش وسیعی از وسایل ارتباطی را به خود اختصاص داده است، جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز از سال ها قبل چندین پایگاه اینترنتی را برای بیان حقایق فلسطین راه اندازی کرده است و در این عرصه با بیان حقایق و جلوگیری از تحریف آن توسط رژیم صهیونیستی وارد مبارزه ای دیجیتالی با رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات دفتر حماس افزود که صهیونیست ها از هر حربه ای برای تحریف حقایق استفاده می کنند و باید به هر شیوه ممکن جلوی این اقدام آن ها را گرفت و افکار عمومی جهان را متوجه واقعیت ها و حقایق فلسطین کرد.

ابوسرور اظهار داشت که رژیم صهیونیستی سعی می کنند با به راه اندازی سایت های مختلف به زبان های گوناگون از حساسیت آزادگان جهان به ویژه جهان اسلام نسبت به قضیه فلسطین بکاهند، لذا مقابله با این اقدام آن ها به هر شیوه ممکن از جمله راه اندازی پایگاه های خبری و فرهنگی مقاوم می تواند آن ها را در رسیدن به اهداف شومشان بازدارد.

 

شایان ذکر است که غرفه جنبش مقاومت اسلامی حماس در سالن شبستان مصلای بزرگ تهران با شماره 110 واقع شده است و آماده استقبال از بازدید کنندگان محترم می باشد. دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از اول آبان در محل مصلای بزرگ تهران با حضور صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران افتتاح شد و تا دهم آبان ادامه خواهد داشت. 



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]