سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464069---
بازدید امروز: ----47-----
بازدید دیروز: ----50-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
سه شنبه 87/7/23 ساعت 10:58 عصر

نشست خبری تشریح عملکرى فعالیتهای صورت گرفته در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور دکتر محمدعلی خواجه پیری مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل مرکز هماهنگی ، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور صبح امروز (سه شنبه)و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) بر گزار شد .

دکتر خواجه پیری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) مبنی بر علت حضور و سطح عملکرد تشکلها و نهادهای فعال در زمینه فلسطین در نمایشگاه شانزدهم گفت :  هر سال نمایشگاه  قرآن کریم در کنار کار اصلی خود یک سری کارهای جنبی نیز انجام می دهد که این کارهای جنبی هم بی ارتباط با موضوع اصلی نیست اما دقیقا در متن این موضوع هم نیست .

وی در ادامه افزود : دلیل حضور نهادهای فعال در زمینه فلسطین هم به خاطر  زیبا ترین کاری است  که در آنجا در حال اتفاق است که آن هم جهاد است و مسئله جهاد از زیباترین آموزه های قرآنی است ، ضمن آنکه اشاعه فرهنگ مقاومت در فلسطین یک از عالی ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز گله مندی از سطح عملکرد  نهادهای فعال در زمینه فلسطین حاضر در نمایشگاه شانزدهم تصریح کرد : سال گذشته دربرنامه ها  با این نهادها به نوعی با مشکل مواجه بودیم ، امسال هم با شروطی در این نمایشگاه  حضور پیدا کردند  اما  با توجه به انتظاراتی که ما داشتیم  در نشان دادن  جلوه های مقاومت و آنچه که درفلسطین و لبنان در حال وقوع است موفق عمل نکردند.

وی افزود : البته در بعضی موارد  مانند  حضور خانواده های چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط اسرائیل استقبال بسیار خوبی صورت گرفت و درمجموع  جدای از بحث عملکرد ، حضور این نهادها در نمایشگاه اتفاق مبارکی است.

مدیر کل مرکز هماهنگی ، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور درپایان افزود :   در سالهای آینده حضور این  حوزه های جنبی یک مقدار محدود تر  خواهد شد چرا که در صورت ادامه تا چند سال آینده بخش جنبی به موضوع اصلی غلبه پیدا خواهد کرد و مشکل ساز خواهد شد ضمن آنکه  نظر اعضای شورای سیاستگذاری بر این است که بخشهای جنبی طوری باید باشد که مردم ارتباط  را درک کنند .



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]