سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463762---
بازدید امروز: ----113-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
سه شنبه 87/7/23 ساعت 10:57 عصر
گزارشهای صهیونیستی حاکی است که خوف و وحشت شدید اسرائیلی ها از اصرار حزب الله برای انتقام از ترور سردار عماد مغنیه برخی سران موساد را به ارائه پیشنهاد معرفی همدستان اسرائیل در این ترور واداشته است.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از "المحیط" در این  گزارشها آمده که روسای موساد پیشنهاد کرده اند که حقایقی درباره این عملیات منتشر شود تا اسرائیل از صندلی متهم ردیف اول خارج شود و برخی همدستان دیگر نیز عامل این اقدام معرفی شوند تا بار سنگین اتهامات از دوش این رژیم برداشته شود و احتمال انتقام کاهش یابد.
در اسرائیل گزارش شده است که  حالت آماده باش 24 ساعته ادامه دارد و اتاقهای عملیات و ادارات اطلاعاتی و امنیتی به شدت درگیر این برنامه هستند و گفته می شود که مکان استراحت بین پروازهای خلبانان شرکت هواپیمایی اسرائیلی " العال" به منظور جلوگیری از هرگونه احتمال خطر تغییر یافته است.
بر اساس این گزارشها، اسرائیل از زمان اعلام آماده باشد کامل در برابر حزب الله از کشورهای بسیاری کمک امنیتی درخواست کرده و در کانال های ارتباطاتی و هماهنگی های خود با آنان می کوشد با گردآوری اطلاعات مهم از هرگونه عملیات انتقامجویانه حزب الله جلوگیری کند. این گزارش حاکی است مقامات اسراییلی به افسران و بازنشستگان ارتشی و امنیتی خود که در خارج هستند توصیه کرده که سریعا به اسرائیل بازگردند. در پی این هشدار 27 نظامی سابق اسراییلی که در زمینه قاچاق سلاح فعال بوده اند بازگشته اند و فعالان موساد در مناطق مختلف از جمله شمال عراق در اربیل به شدت کاهش یافته اند .
 گفتنی است که روز گذشته اسرائیلی ها به منظور کاهش دادن بار فشار روانی ناشی از احتمال اقدام انتقامجویانه لبنانی ها از این رژیم، اعتراف کردند که ترور "رفیق حریری" توسط مزدوران موساد انجام شده است. برپایه گزارش این اعتراف، اثبات خوبی برای اعترافات یکی از مزدوران موساد به نام " محمود رافع " است که در سال 2006 شبکه وی و همکارانش به چنگ حزب الله افتادند و اعتراف کردند که از سال 1991 تاکنون در همکاری با موساد چندین تن از سران نظامی و سیاسی لبنان و فلسطین را ترور کرده اند.
شبکه اطلاعات استراتژیک اسرائیل " فیلکا" به نقل از کلنل "امان روفین ارلیخ" افسر اطلاعات ارتشی اسرائیل نوشته است : من عامل ترور رفیق حریری بودم و این امر باعث شد تا امریکا بر لبنان سیطره یابد و خدمات استراتژیک خوبی در اختیار اسرائیل بگذارد .


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]