سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463692---
بازدید امروز: ----43-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
سه شنبه 87/5/29 ساعت 8:48 عصر
 در واکنش به کمکهای نظامی اسرائیل و امریکا به گرجستان و تحریک آن برای حمله به منطقه تحت حمایت روسیه ،مسکو سوریه را به پایگاه موشکی با فناوری روسی مجهز می سازد .

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از "المحیط" منابع روسی فاش کرده اند به دلیل تجهیز نظامی گرجستان توسط رژیم صهیونیستی سران سیاسی و نظامی روسیه در حال بررسی انجام برخی اقدامات انتقامجویانه بر ضد این رژیم هستند .

برپایه این گزارش، اسرائیل با حمایتهای امریکا گرجستان را به هواپیماهای جاسوسی بدون سرنشین و مسلسلهای نوع تافور و ابزارآلات و تجهیزات الکترونیکی و موشکهای هوا به زمین و ابزار جنگ الکترونیک مجهز کرده بود.

المحیط در ادامه نوشت: مقامات اسراییلی با مشخص شدن نقش این رژیم  در تحریک گرجستان برای حمله به اوسیتیا ابراز نگرانی کرده بودند که مبادا روسیه به اقدامی تلافی جویانه دست بزند. اما درست در لحظه پایان حمله به گرجستان ،روس ها در نشستی تصمیم گیری برای اقدام انتقامجویانه از اسرائیل و امریکا را آغاز کردند و گویا قرار است که پایگاه موشکی ساخت روسیه در سوریه و در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی نصب شود تا بدین ترتیب تلاش امریکا و اسرائیل برای ایجاد مترسکی پیش روی روسها ، اسرائیل با یک تهدید حقیقی روبرو گردد.

پس از آشکار شدن همکاری اسرائیل با گرجستان در پی سقوط هواپیماهای جاسوسی ساخت اسرائیل توسط ارتش روسیه ، سران روسیه در اولین اقدام سوریه را به موشکهای زمین به زمین"اسکندر" با برد 200 کیلومتر و قادر به حمل کلاهک هسته ای مجهز کردند که از پیشرفته ترین موشکهاست .

به نقل از المحیط ، در این شرایط که سوریه به موشکهای نوین مجهز شده است اسرائیل دو راه پیش رو دارد یا اینکه تمام سامانه موشکی خود را برای سومین بار در طی چند سال ارتقاء بخشد یا اینکه تمام مواضع موشکی سوریه را بمباران و منهدم کند که این گزینه به دلیل برپا کردن جنگی تمام عیار که به نابودی کامل اسرائیل می انجامد هرگز در مخیله اسرائیلی ها نمی گنجد .

برپایه این گزارش، روس ها با در نظر گرفتن احتمال دوم به آموزش سوریه ای ها پرداخته اند تا نحوه به کار بردن موشکها و مقابله با اسرائیل را به آنها بیاموزند . روسیه همچنین در برابر تحرکات امریکا که به ساخت پایگاه های موشکی فراوان در کشورهای همسایه روسیه پرداخته است ،چندین پایگاه موشکی زمینی ،دریایی و هوایی تاسیس خواهد کرد تا در برابر اقدامات امریکا از خود حرکتی انتقامی نشان داده باشد و البته در این میان اسرائیل قربانی مناسبی خواهد بود !!

همزمان با آنکه اسرائیل تاکید کرده است فروش یا به عبارت بهتر اهدای سلاح به گرجستان را متوقف ساخته است ،ساکاشویلی رئیس جمهور گرجستان اعلام کرد که چنین پیامی به دست من نرسیده و ما همچنان قراردادهای خود با اسرائیل را در دست اجرا داریم و به غیر از خدمات مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین تمام موارد دیگر را دریافت می کنیم.

ساکاشویلی همچنین در پاسخ به سوالی درباره فرار یهودیان گرجستان به اسرائیل گفت که ما دو وزیر اسرائیلی داریم که یکی در وزارت جنگ (دیوید کرازیشویلی) مشغول است و دیگری در وزارت همکاری اقلیمی (تیمور یعقوباشویلی) کار می کند و در واقع جنگ و صلح ما به دست اسرائیلی ها است و آنها حضور خود را حفظ کرده اند .

صبح قریب: تا که اسرائیلی ها از ترس بمیرند.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]