سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463739---
بازدید امروز: ----90-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
سه شنبه 87/5/29 ساعت 8:40 عصر

در پی آنکه حکومت اسرائیل به دنبال  افزایش موج فزاینده مهاجرت فقرای اتیوپی به سرزمین های اشغالی   حق مهاجرت به اسرائیل را از سیاهان اتیوپی گرفت ،هزاران یهودی اتیوپیایی در بیت المقدس تظاهرات کردند .
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از" خبرگزاری فرانسه " بیش از 1500 یهودی سیاه پوست اتیوپیایی با برافراشتن پلاکاردها و پرچمهایی با این شعار که "اسرائیل از سیاه و سفید  یکپارچه است " تظاهراتی برپا کردند و خواستار ادامه مهاجرت بستگان خود در اتیوپی ، به مناطق اشغالی شدند .
پس از آنکه اسرائیلی ها به منظور بالا بردن شمار یهودیان در فلسطین و ایجاد یک برتری جمعیتی نسبت به فلسطینیان با ترفندهای و طیب خاطر یهودیان سیاه پوست اتیوپی را به مناطق اشغالی فرامی خواندند و به آنان وعده زندگی ایده آل را می دادند ،اکنون همان اسرائیلی ها از ترس اینکه مبادا شمار یهودیان اتیوپی به حد تشکیل یک ثقل اجتماعی مقابل یهودیان غربی و شرق اروپا برسد از ورود این سیاهپوستان به اسرائیل جلوگیری کرده اند .
اتیوپیایی ها که در جامعه اسرائیل با تحقیر و فقر بسیار مواجه بوده اند هیچ یک از وعده های مقامات صهیونیست را محقق شده نیافتند و این در حالی است که بسیاری از آنان به رغم اینکه یهودی نبودند به امید دستیابی به زندگی بهتر از شرایط اتیوپی به مناطق اسرائیلی مهاجرت کردند و تنها بر میزان اسمی یهودیان این رژیم افزودند ولی اکنون با بی مهری اسرائیلی ها مواجه شده اند که ورود تعداد بیشتر آنان را ممنوع کرده اند .
اسرائیل 2 هفته پیش تصمیم ممانعت از ورود اتیوپیایی ها را تصویب کرد و بهانه عدم مطابقت قوانین بازگشت بر داوطلبان مهاجرت به اسرائیل را دستاویز خود قرار داد ،اما در حقیقت اسرائیلی ها از پذیرش تعداد بیشتری از یهودیان فقیر که عمدتا تخصصی ندارند عاجز شده است و آنها را سربار خود می داند و از این رو مشخص شد اسرائیل خانه تمام یهودیان جهان نیست و تنها به جهت برخی منافع چنین لقبی به آن داده بودند .
بر اساس قانون مهاجرت به اسرائیل تاکنون همه یهودیان جهان می توانستند بصورت اتوماتیک وارد اسرائیل شوند و مانعی بر سر راه آنها وجود ندارد  و هرکس که یکی از اجداد پدری یا مادری اش یهودی باشد  یا با یهودی ازدواج کرده یا به یهودیت گراییده بود می توانست به اسرائیل مهاجرت کند که با تصویب قانون جدید شرایط تغییر کرد و پوشالی بودن ادعاهای اسرائیلی هافاش شد .
از سال 1975 که آژانس یهود اتیوپیایی ها را یهودی دانست و 35 هزار تن از آنان را یکباره به اسرائیل وارد کرد تا جمعیت یهودیان بر جمعیت فلسطینی ها غالب گردد ،بیش از 65 هزار اتیوپیایی دیگر نیز وارد مناطق اسرائیلی شده اند .

صبح قریب: خوب این هم از نژاد پرستی صهیونیست ها بین خودشان



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]