سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463711---
بازدید امروز: ----62-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
چهارشنبه 87/5/23 ساعت 9:1 صبح
 درگیری روسیه و گرجستان باعث شد که بسیاری مسائل پشت پرده درباره فعالیت اسرائیل در منطقه فاش شود که از جمله می توان به  فروش سلاح به گرجستان و آموزش  نظامیان  و نفوذ به سطوح سیاسی این کشور بوده است.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) دلیل نفوذ شدید اسرائیل در کشورهای شوروی سابق و به ویژه گرجستان و بستن قراردادهای طولانی مدت فروش تسلیحات به عنوان اصلی ترین صادرات اسرائیل ،این است که بسیاری از سران این کشورها از جمله وزیر دفاع گرجستان "دیوید کزرچویلی" صهیونیستی هستند که به خوبی عبری صحبت می کنند و مدتها در فلسطین اشغالی زندگی کرده اند و با مهاجرت به کشورهایی که در آن  اقلیتهای یهودی ساکن هستند  ، مناصب عالی دولتی را به منظور گسترش نفوذ  رژیم صهیونیست و تزریق افکار صهیونیستی و پیش بردن مقاصد فرهنگی و اقتصادی این رژیم ، با کمک لابی های صهیونیستی تسخیر می کنند .
چندین سال است که صهیونیست ها با کشاندن تجار گرجستانی به فلسطین اشغالی و آشنا کردن آنها با صنایع نظامی این رژیم و با توجه به درآمدهای نسبتا خوب گرجستان ،سلاح های تولیدی خود را به آنها فروخته اند و برای این منظور از شخصیتهای صهیونیستی که به این کشور نفوذ کرده اند از جمله وزیر دفاع کنونی گرجستان تکیه داشته اند .
گفته می شود که  دفتر کزرچویلی همواره بروی رژیم صهیونیستی باز بوده و او از پیشنهادهای فروش تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی استقبال می کرده است .
از جمله افراد دیگری که از فرصت استفاده کرد و مقامات کلیدی در گرجستان را به دست گرفتند وزیر سابق " رونی میلو" و برادرش " شلومو" مدیر کل پیشین صنایع نظامی و سرتیپ ذخیره ارتش "گال هیرش" و سرلشکر ذخیره "یسرائیل زیف" بوده اند .
رونی میلو در گرجستان برای شرکت "البیت" و صنایع نظامی کار کرد که صهیونیست ها با کمک وی توانستند به رژیم صهیونیست هواپیمای بدون سرنشین ، تانکهای اتوماتیک ، سامانه های ضد هوایی و ارتباطات و موشک و انواع خمپاره بفروشد و به گفته منابع آگاه گال هیرش نیز به ارتش گرجستان پیشنهاد کرد که با ایجاد گردانهای نخبگان نظامی و یگانهای ویژه  و فراهم کردن تجهیزات جدید و ایجاد دوره های آموزشی در زمینه اطلاعات  ، درگیری  در مناطق مسکونی ارتش را گسترش دهد که در همه این موارد تنها کیسه اسرائیلی ها بود که پر می شد .

در رژیم صهیونیستی فروش هرگونه سلاح به گرجستان را به دلیل حضور یک صهیونیستی در صدر امور نظامی این کشور امری عادی و بلامانع می دانند.
روس ها از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی تولید شرکت البیت در گرجستان به شدت به خشم آمده و آنرا تحریک حقیقی روسیه دانستند و از این رو در 3 ماه اخیر 3 هواپیمای بی سرنشین را ساقط کردند تا خشم خود را ابراز کرده باشند .
از جمله دیگر تسلیحات فروخته شده به گرجستان می توان به موارد زیر اشاره کرد : سامانه های اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی ،دستگاه های ارتباطاتی و رایانه ای ،هواپیماهای بی سرنشین با توان پرواز مداوم 20 ساعته با سرعت 170 کیلومتر در ساعت و دارای دستگاه های تصویربرداری و تشخیص دقیق فاصله ها با لیزر ،سامانه موشکی متحرک لینکس با موشکهای با اندازه و بردهای مختلف ،تعمیرات و ارتقای هواپیماهای سوخوی 25 گرجستان ،سامانه های دفاع اتوماتیک و تفنگهای مدرن "تبور" با کارایی بسیار عالی .

صبح قریب: مطمئنا این حمله هشداری از طرف آمریکا و صهیونیست ها به روسیه بوده پیرامون حمایت روسیه از ایران مخصوصا فروش سلاح و همچنین مخالفت روسیه با تحریم ایران که می توانند هر لحظه که بخواهند از نزدیک ترین جا امنیت روسیه را به خطر اندازند باید منتظر مواضع جدید روسیه پیرامون این پیام باشیم.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]