سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463745---
بازدید امروز: ----96-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 87/5/18 ساعت 10:51 صبح

انجمن وکلای اسرائیل فاش کرد که کودکان اسیر فلسطینی در زندانهای اسرائیل با اقدامات شدید و برخوردهای ضد انسانی و غیر اخلاقی از سوی زندانبانان این رژیم مواجه هستند .
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) این انجمن  حقوقی تاکید کرد که اسراییل از سال 2000 تاکنون بیش از 6000 کودک فلسطینی بدون کوچکترین دلیلی توسط نظامیان اسراییلی بازداشت کرده و گذشته از نقض  حقوق و عدم تامین هرگونه وسیله درمانی و بازپروری روانی آنها ، به شکنجه آنها می پردازد .
بر اساس گزارش این انجمن و موسسه های دیگر اسرائیل، کودکان اسیر فلسطینی شرایط توان فرسای بسیار سختی را در مراکز بازداشت و اسارتگاه ها و به هنگام بازپرسی از لحاظ جسمی و روحی متحمل می شوند و به گفته مرکز پژوهشهای رام الله فراتر از آزار جنسی این کودکان، اسرائیلی های پلید با تهدید به تجاوز جنسی و چانه زنی درباره مزدوری آنها برای اسرائیل و نوکری آنها برای دستگاه های امنیتی اسرائیلی  تلاش می کنند از این کودکان اطلاعاتی به دست آورند .
شهاب الطیطی نوجوان 16 ساله فلسطینی می گوید من 4 ماه در زندان اسرائیلی بودم و در آنجا به گونه ای با من رفتار کردند که احساس می کنم  گویا 40 سال در زندان بوده ام .
وی می گوید : آنها به خانه ما حمله کردند و ما را دستگیر کردند و در تمام مدت بازداشت و بازپرسی و حبس به شدت شکنجه می شدیم و کتک می خوردیم و آنها هرطور که می خواستند ما را تحقیر می کردند و ما چاره ای جز سکوت نداشتیم .
براساس این گزارش، این در حالی است که در سایر کشورها در صورت افشای چنین جنایاتی تمام مسوولان و عاملان آن مجازات می شوند و اعمال آنها با محکومیت عمومی مواجه می شود. ولی در اسرائیل به رغم اینکه این مطالب حتی برای جامعه این رژیم  نیز فاش شده است ،هیچ کس در محکوم نمودن آن اقدامی نمی کند و صهیونیستها همچنان به جنایت خود ادامه می دهند .
"خالد قزمار" وکیل انجمن بین المللی دفاع از کودکان می گوید روشهای شکنجه و تحقیر کودکان آثار بسیار بدی بر روی آنها گذاشته است و برخی از آنان را چنان متاثر ساخته است که شاهد حالت بی ارادگی ادرار در زمانهای ترس یا فشار روانی نزد آنها هستیم و روشهای احمقانه و ناعادلانه اسرائیلی ها در حق کودکان نظیر شکنجه والدین یا دیگر بستگان آنها پیش چشمانشان ،کتک زدن و تهدید به ناپسندترین کارها ،و یا لخت کردن کامل آنها در برابر جمعی بسیار زیاد ،ضمن زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی تاثیرات بسیار تاسف برانگیزی را در کودکان بجای می گذارد که آینده آنها را به کلی ویران می کند.

صبح قریب: در ابوغریب به کودکان کاری نداشتند و اصلا کودکی وجود نداشت.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]