سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463746---
بازدید امروز: ----97-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 87/5/18 ساعت 10:16 صبح
نویسنده: صالح النعامی

15 تن از برجسته ترین خاخام های رژیم صهیونیستی بامداد 31/7/2008 با صدور فتوایی از اسرائیلی ها خواستند تا به هیچ وجه از نیروی کار عرب استفاده نکنند.
این مقامات دینی رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند: "استفاده از نیروهای کار عرب یک خطر جدی برای آینده اسرائیل است و هر بار این نکته روشن تر می شود که جامعه صهیونیستی بهای سنگین و خونینی را به خاطر به کارگیری نیروی کار ارزان می پردازد."
در ادامه فتوای خاخام های صهیونیست آمده است: "بولدوزرهایی که کارگران عرب ساکن قدس شرقی بر آنها سوار شدند و به سمت اسرائیلی ها حمله کردند، نشان می دهد که استفاده از نیروی کار عرب یک بحران جدی است."
آنان همچنین خاطرنشان ساختند: "مسئله استفاده از نیروی کار عرب به یک خطر جدی تبدیل شده است که اسرائیل و یهودیان را تهدید می کند و باعث هیمنه عرب ها بر فرصت های شغلی و نیز محروم شدن اسرائیلی ها از این فرصت ها می شد."
شایان ذکر است که کارگران فلسطینی در بخش هایی همچون ساختمان سازی، کشاورزی و شغل هایی با قدرت بدنی بالا مشغول هستند که البته یهودیان به هیچ وجه حاضر به کار در آن بخش ها نمی باشند.

هشدار خاخام ها نسبت به ازدواج کارگران عرب با دختران یهودی
خاخام های رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کردند که استفاده از نیروی کار عرب به تدریج باعث کنترل این افراد بر محله های یهودی نشین می شوند.
این چهره های صهیونیست در بخشی دیگر از یاوه گویی های خود مدعی شدند: "برخی کارگران فلسطینی کار را به جایی رسانده اند که با دختران یهودی ازدواج می نمایند." 
در ادامه فتوای چهره های تندروی صهیونیست آمده است: "دیگر وقت آن رسیده است که به صراحت این مسئله را بیان کنیم که اعطای فرصت های شغلی به دشمن عواقب وخیمی برای ما به دنبال دارد و هرگز نباید عرب ها را تنها به خاطر اینکه حقوق کمتری را مطالبه می کنند، برای انجام کار به خدمت گرفت."  

درخواست خاخام ها برای تشویق یهودیان به کار
خاخام های رژیم صهیونیستی از رهبران این رژیم خواستند تا برخوردی شدید با کسانی داشته باشند که دست به اقدامات تروریستی (مبارزاتی) می زنند یا با آنان همکاری می نمایند.
چهره های مذکور با تاکید بر اینکه باید با اخراج نیروی کار عرب جلوی ریخته شدن خون صهیونیست ها را گرفت، افزودند: "باید دولت کارگران یهودی را هر چه بیشتر و بیشتر تشویق کند. انتظار امروز ما از سردمداران درستکار آن است که یهودیان را برای انجام فعالیت در عرصه های مختلف آماده نمایند و در واقع عزت از دست رفته کارگران یهودی را باز گردانند.
در فتوای خاخام های صهیونیستی همچنین آمده است: "وقتی که سردمداران درستکار حضور ندارند، این مسئولیت تک تک ما است که ـ ولو یک قدم ـ در جهت حل مشکل بخش کارگری بردایم و به کسانی که حس تنفر نسبت به اسرائیل دارند، اجازه فعالیت ندهیم."

خاخام ها: کارگران عرب را با ابزار اعمال فشار اخراج کنید
خاخام های رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان یهودی خواستند که فشارهای لازم را برای متوقف کردن پدیده استفاده از نیروی کار عرب وارد آورند. آنها از شهرک نشینان خواستند تا از هر مجتمع تجاری که از کارگر عرب استفاده می کند، خرید ننمایند.

در فتوای خاخام ها می خوانید: "هیچ فردی نباید یک عرب را به خانه خود راه دهد یا از او چیزی بخرد و یا از او برای انجام کاری استفاده نماید."
از جمله افرادی که فتوای مذکور را امضا کردند می توان به "اسحاق گیزنبرگ" خاخام شهرک معالیه آدومیم، "یاکوو یوسف" فرزند عوفادیا یوسف (خاخام بنیانگذار جنبش شاس) و "داو لیئور" خاخام شهرک کریات اربع اشاره کرد.

صبح قریب: اینها همه نشانه زوال رژیم صهیونیستی است.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]