سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----465290---
بازدید امروز: ----69-----
بازدید دیروز: ----73-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
شنبه 87/3/18 ساعت 11:54 عصر

"لارا وود " مصرانه از لندن به سوی جنوب انگلیس در شهر برایتون رفت تا در اجتماع صدها نفر از معترضانی که در تظاهراتی پرشور خیابانهای این شهر را برای مدتی از حضور خود پر کردند، شرکت کند و همراه با آنان برای بسته شدن کارخانه تسلیحاتی " ایدو" که بمبهای مخصوص هواپیماهای اسرائیلی برای بمباران شهروندان بی دفاع غزه را می سازد ، فریاد برآورد .
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از "الجزیره" وود در سخنانی گفته است که من آمده ام تا از مردم فلسطین به خاطر وجود کارخانه ای در کشورم که مهمات کشتار آنها را می سازد عذرخواهی کنم و به همراه مردم کشورم آنقدر به اعتراضها ادامه دهیم تا این کارخانه بسته شود .
تظاهرات کنندگان با هجوم به در اصلی کارخانه با نگهبانان و پلیس درگیر شده و 4 تن مجروح شده و 8 تن دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند . ولی این امر باعث نشد که این فعالان صلح دست از ادامه اعتراض بکشند و از این رو با پوشیدن لباسهای قرمز و برافراشتن پرچمها و پلاکاردها و تصاویری از کشتار فلسطینیان و عراقی ها در نتیجه بمباران به وسیله بمبهای ساخت اروپا و انگلیس بشدت بر ضد اینگونه فعالیتهای دولت خود شعار دادند.
برغم حمله پلیس و دخالت نیروهای ضدآشوب با سگهای پلیس ،مخالفان تولید سلاح برای کشتار فلسطینیان با پرتاب بطری و چوب و بستن راه کارخانه با سنگهای بزرگ و دیگر موانع بسوی کارخانه حمله ور شده وبا پرتاب سنگ برخی پنجره ها را شکستند و پلیس با  باتوم و سگهای ضد شورش به مردم  حمله نمود .
 "بریتت سوهین" یکی از این فعالان صلح طلب گفت : من و دوستانم در این جا  خواستار برچیده شدن کارخانه هایی هستیم که تجهیزات و تسلیحات کشتار کودکان غزه را فراهم می کنند .
پروفسور" جف"  که خود به فلسطین سفر کرده است  علت  حضورش در این تظاهرات را بیان مقدار خشمش از وجود این کارخانه تولید مهمات برای هواپیماهای اسرائیلی در کشورش بیان کرد و افزود که برای حمایت از این فعالان انساندوست حضور یافته است .
"آن" خانم انگلیسی که پرچم فلسطین را برافراشته و بروی پیراهنش به عربی و انگلیسی  نوشته بود "آزادی برای فلسطین" گفت : من فقط برای اعتراض به این کارخانه نیامده ام بلکه آمده ام تا همدردی و همبستگی خود با ملت  فلسطین که شبانه روز به دست یهودیان غاصب کشته می شوند، اعلام نمایم .

صبح قریب: فکر نکنیم پشیمون هم هست.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]