سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----465249---
بازدید امروز: ----28-----
بازدید دیروز: ----73-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 87/2/13 ساعت 12:13 عصر

جمعی از خاخامهای جنبش "یهودیان ضد صهیونیزم" با تأکید بر اینکه تأسیس رژیم صهیونیستی مخالفت آشکار با تورات است خواستار نابودی این رژیم شدند.
به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از منابع خبری، جمعی از یهودیان ضد صهیونیزم با شیخ یوسف قرضاوی رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین در دوحه پایتخت قطر دیدار و اعلام کردند که مشکل درگیری در منطقه در صورت نابودی اسرائیل حل خواهد شد.

خاخام دیوید شلومو فیلدمن از انگلیس گفت: «مسئله ای وجود دارد که ما را نگران می کند و ما به مسلمانان و اعراب می گوئیم که تروریسم و وحشی گری که در فلسطین انجام می شود کاملا از دین یهود جداست و تنها مربوط به اقدامات صهیونیستهاست».
فیلدمن ابراز عقیده کرد که تأسیس اسرائیل باعث نفرت و دشمنی علیه یهودیان در جهان شده است و جنبش ما با توسعه شهرکسازی و تجاوز علیه قدس مخالف است.
خاخام دیوید یسرائیل وایس از آمریکا و سخنگوی جنبش یاد شده نیز ضمن ستایش از مسلمانان گفت که آنها هرگز یهودیان را اذیت  آزار نکرده و بلکه به دین و آداب و رسوم آنها احترام گذاشته اند.
وی گفت: صهیونیزم جنبش ظالم و تجاوزگری است که به حیات یهودیان ضربه می زند و هرتزل نیز یک فرد متدین نبود و با سوء استفاده از جهل یهودیان آنان را متقاعد کرد که تنها راه خروج از تبعیدگاه خود نقض تورات است.
خاخام وایس افزود: هزاران یهودی در داخل اراضی اشغالی فلسطین هستند که در کنار هزاران یهودی دیگر جهان مخالف اندیشه صهیونیزم هستند.
این خاخام ضد صهیونیزم در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی سخنگوی یهودیان نیست بلکه این رژیم اسم اسرائیل را از ملت یهود به سرقت برده و همین امر موجب افزایش تنفر و دشمنی علیه یهودیان در جهان شده است.
وایس گفت: « پایان تجاوزات و دشمنی ها در خاورمیانه در صورت نابودی رژیم صهیونیستی میسر است اما کشورهای بزرگی همچون آمریکا و انگلیس نمی خواهند این حقیقت را درک کنند».
وی با اشاره به فروپاشی شوروی سابق و نابودی نظام نژادپرست آفریقای جنوبی گفت: سرنوشت اسرائیل نابودی است و «هرکس علیه تورات عمل کند هرگز موفق نخواهد شد»
خاخام وایس در پایان از سازمان ملل خواست که قربانیان ظلم صهیونیزم را زیر چتر حمایتی خود درآورد.

صبح قریب: اینم چندتا یهودی واقعی.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]