سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464042---
بازدید امروز: ----20-----
بازدید دیروز: ----50-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
چهارشنبه 87/5/30 ساعت 1:37 صبح

همایش " مقاومت از نیل تا فرات" با هدف بررسی تاثیر پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بر ساختار درونی رژیم صهیونیستی و شکست پروژه ملت سازی یهودی در اراضی اشغالی فلسطین امروز سه شنبه برگزار  شد.
در این  همایش که از سوی خبرگزاری قدس (قدسنا) با همکاری معاونت فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای دانشجو واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی بوستان شفق برگزار شد

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ایران ضمن انتقاد شدید از اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهوی، وی را ناآگاه در قبال مسئولیتش دانست و خواستار تعیین تکلیف وی توسط رئیس جمهور شد و گفت: نه تنها دولت اسراییل جعلی است بلکه باصطلاح مردم این رژیم نیز جعلی است زیرا به اسم یهود اراذل و اوباش اروپا و شوروی سابق و سایر مناطق دیگر جهان را به سرزمین های اشغالی فلسطین مهاجرت دادند.
وی تصریح کرد:‌ اسرائیل در حال حاضر یک پادگان نظامی است به گونه ای که هر کسی در اسرائیل موظف است حداقل در طول یک سال یک ماه خدمت نظامی در ارتش این رژیم داشته باشد.


نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: همه اسرائیلی ها بطور مشترک این نظام غیرقانونی را شکل می دهند آن وقت چطور می توان گفت که ما با مردم اسرائیل دوست هستیم. ما نه تنها دوست نیستیم بلکه بر عکس از آنها متنفر هستیم.

وی در اشاره به سخنان اخیر رحیم مشایی مبنی بر دوستی با مردم اسراییل افزود: هر مسئول و غیرمسئولی اگر مسایلی را مطرح کند که خلاف سیاستهای راهبردی نظام باشد قطعا نه تنها نماینده های مردم در مجلس ساکت نخواهند نشست بلکه خود مردم که نماینده ها را انتخاب کرده اند نیز نمی گذارند نمایندگانشان در این گونه مسایل ساکت بنشینند بنابراین  مردم از ما می خواهند در برابر این گونه مسایل رسیدگی قاطعانه کنیم.

 وی  با اشاره به اینکه 200 نماینده مجلس اعتراض خود را به این اظهارات به صورت رسمی و کتبی اعلام کرده اند افزود: متنی در کمیسیون امنیت ملی تهیه کردیم و با هماهنگی بین اعضا مطرح شد و همه نماینده ها با امضای آن در درجه اول اعلام انزجار کردند.
وی خاطر نشان کرد: در زمان قرائت این بیانیه تمامی نماینده ها یکصدا شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

عمل سیاسی و اندیشه دینی عامل پیروزی حزب الله
نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران پیروزی حزب الله لبنان را الگویی بزرگی برای امت اسلامی دانست و گفت : بی شک پیروزی حزب الله مدرسه بزرگی برای تمام امت اسلامی است چرا که این پیروزی امت اسلامی و نیز دشمن صهیونیستی را با پیامدهای شگرفی مواجه کرد

وی گفت : بعد دینی معنوی در مقاومت حزب الله تاثیر بسزایی داشته است و به عنوان نمونه می توان به این نکته اشاره کرد که برخی از افراد که ناشناس بوده و توان مقاومتی روحی بالایی نداشتند و به نوعی ابراز ناامیدی و ناتوانی می کردند و شاید یکی از این افراد " سمیر قنطار"‌ آزاده بزرگ حزب الله باشد که من به شخصه در زمان جوانی باوی آشنا بودم و او بیشتر متمایل به صلح و آرامش بود و مقاومت را کارگر نمی دانست ولی تاکید حزب الله بر روحیه مذهبی و دینی مقاومت در برابر ستمگر با تمام قوا ( و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل) باعث شد که اندیشه های او نیز به مقاومت گرایش پیدا کند و اکنون او یک مبارز واقعی و تمام عیار است و اندیشه هایش درباره مقاومت قاطعانه تر از هر مبارز دیگری است .

بسیاری می گفتند که چطور می توان با این توانایی ،اسرائیل را نابود کرد که در پاسخ خداوند در قران –درباره یهود بنی نضیر- می فرماید : ( و اتاهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب یخربون بایدیهم و ایدی المسلمین فاعتبروا یا اولی الابصار )) حشر – 1) و اکنون شاهد این رعب و وحشت بی حد و انتها در دلهای یهودیان هستیم که در رفتارهای نامعقولشان هویدا گشته است .



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]