سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463321---
بازدید امروز: ----28-----
بازدید دیروز: ----37-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
چهارشنبه 87/5/30 ساعت 12:46 صبح

به گزارش صبح قریب نشست آموزشی کانون صبح قریب با موضوع فراماسونری روز  دوشنبه 6 خرداد ماه سال 87 برگزار با سخنرانی استاد شمس الدین رحمانی برگزار گردید.

در این نشست استاد شمس الدین رحمانی به شکل گیری تشکیلات فراماسونری در فرانسه اشاره کردند و بیان داشتند: از اوایل قرن 18 ( در سال های 1719 به بعد ) تا اواخر قرن 18 ، که انقلاب کبیر فرانسه پیروز شد، (سال 1789) در واقع فراماسونری در عرض 60 سال به فرانسه آمد و تمام اعضایش را سازماندهی کرد و بعد نظام فرانسه را به هم ریخت و انقلابی به وجود آورد که به پیروزی منجر شد.این انقلاب در اواخرقرن18 به وقوع پیوست.

علاوه برآن انقلاب صنعتی در انگلستان شکل گرفت که به  جای فئودال و اساس کشاورزی در تولید ، صنعت و نظام کارخانه ای اساس تولید قرار گرفت .

دیگری هم انقلاب استقلال در آمریکا بود که منجر به پیروزی جنگ داخلی آمریکا شد . در واقع همه این موارد به دست ماسونها صورت گرفته است.

ایشان رنگ آبی و قرمز را از نشانه های فراماسونری دانسته و بیان داشتند: که دو رنگ قرمز وآبی نماد فراماسونرها میباشد. آبی نماد آرامش و قرمزنماد انقلاب است. پرچم سه کشور آمریکا انگلیس و فرانسه رنگهایش همین گونه تنظیم شده .تیمهای فوتبال در سراسر دنیا از این رنگها استفاده میکنند. درگذشته مداد رنگیهای دو تکه قرمز وآبی بود.

اغلب بانکها دو رنگ آبی وسفید را استفاده میکردند.آرم بانک صادرات مربوط به قبل از انقلاب است که آبی رنگ است ومتعلق به هوشنگ جزینی از مزدوران ارتشبد نصیری بود که ساختمانهای زیادی ساخت.

همین ها نشان میدهد که اگر در محیط اطرافمان بیشتر دقت کنیم ،به نکاتی میرسیم که نشانه های فراماسونها را خواهیم یافت.البته مهم تر از این نمادها چیز دیگری است وآن تفکر فراماسون است که سعی کردند رواج دهند.

استاد شمس الدین رحمانی به نماد های فراماسونری اشاره کردند و بیان داشتند: سه شعار اصلی فراماسون ها این است: آزادی، برابری، برادری

آنها آزادی را به منظور آزادی غرایز معنا میکنند و بعد از آن فطرت را نادیده میگیرند .  لیکن حقیقت آن است که دو بعد فطرت و غریزه با هم در وجود انسان هستند و از طرفی وجه تفاوت انسان و حیوان همین بعد فطرت است و گرنه بدن انسان و غرایزش دقیقا  مثل حیوانات است و ارزش ما به عنوان انسان به روح ما بستگی دارد زیرا خداوند از روح خود در ما دمیده و به همین دلیل به ملائک فرمان سجده بر ما را داد.

ایشان در ادامه به وجود فراماسونری در ایران اشاره کردند و بیان داشتند: درایران سابقه 100 تا 120 ساله فراماسونری وجود دارد. کودتای 28 مرداد 1332 که جای انگلیسی ها در کشوربا جای آمریکایی ها عوض شد.

انتشارات "بنگاه ترجمه و نشر کتاب" تاسیس شد که در آن کتاب ها با بهترین کیفیت و شرایط منتشر می شد. در راس این بنگاه نشر فراماسون هایی از جمله: اسدالله علم ،شریف امامی ، محمد سعیدی، ادوارد ژوزف و... بودند. تا زمان انقلاب این انتشارات فعالیتش را ادامه داد وحدود 600 جلد کتاب منتشر کرد که الان زمینه های مختلف با تفکر ماسونی در کشور وجود دارد.

ایشان در خاتمه اضهار داشتند: علاوه بر آن در ایران هم 2000 تا4000 فراماسون داریم ونظرات آنان وکتاب هایشان هم اکنون در جامعه وجود دارد وحتی موسساتی هستند که ناآگاه از شیوه ماسون ها پیروی میکنند ودرحال حاضر همه اینها موجود است.

اگر بخواهیم راه درست را برویم، باید خود واندیشه خود را بشناسیم وسپس اندیشه دشمن را که در همه زمینه های ادبی،علمی و....... درجامعه نفوذ کرده است.

این البته کار طولانی مدت وزیادی را میطلبد که باید شروع کنیم.مسلمان باید اندیشه مستقل داشته باشد ذهن مستقل داشته باشد ، شعار ما استقلال است واصولا دین اسلام معتقد به استقلال در همه زمینه هاست حتی در اصول دین هم که مقلد هستیم می گردیم و بهترین مرجع را خودمان انتخاب می کنیم.

لینک های مرتبط
آرشیو اخبار داخلی
آرشیو اخبار داخلی فصل بهار 87
آموزش دانلود متن و صوت نشست فراماسونری



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]