سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----464058---
بازدید امروز: ----36-----
بازدید دیروز: ----50-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 87/5/18 ساعت 11:44 صبح

دبیر کل حزب الله لبنان در پیامی به نخستین جشنواره فیلم و حدیث مقاومت ضمن تقدیر از تلاش های پربرکت و اقدام‏های ارزشمند شبکه جهانی الکوثر و صدا و سیما بر برداشتن گامهای موثرتر در تشکیل رسانه ای شکست ناپذیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام دبیر کل حزب الله آمده است: نخست از تلاش‌های پربرکت و اقدام‌های ارزشمند و همچنین از فعالیت‌های هنری و تبلیغی شما در جهت تبیین ارزش‌ها، بیان مفاهیم بلند و نشان دادن ابعاد انسانی این پیروزی الهی که به دست مقاومت و ملت غیور و ایثارگر لبنان رقم خورد، کمال تشکر را دارم.
در اداه این پیام آمده: آنچه شما انجام داده و هم اکنون انجام می‌دهید دشمن را واداشت به شکست جدید یعنی شکست در عرصه تبلیغات اعتراف کند. اکنون دشمن اعتراف می‌کند که ما در خصوص نوآوری، تبلیغات و ایجاد جنگ روانی نسبت به تمام افسران، لشگر و فرماندهانشان برتری و تفوق داریم. این حقیقت ما را ترغیب می‌کند تا با برداشتن گام‌های موثرتر، تشکیلات رسانه‌ای شکست‌ناپذیر به وجود آوریم. رسانه‌ای که بتواند همگام با مقاومت آثاری چشمگیر خلق کند.

سیدحسن نصرالله در پایان پیام خود به اختتامیه نخستین جشنواره فیلم حدیث مقاومت آورده است: خداوند شما را در همیاری امت در پیروزی‌های آینده موفق کند و تلاش‌هایتان را پرثمر و نتیجه‌بخش فرماید.

نصرالله آورده است: من هر تلاشی در این راه را جزئی از مسئولیت‌های مهمی می‌دانم که بر دوش همه ما قرار گرفته است. این تلاش‌ها به منزله اعلام وفاداری به شهداء گرانقدر و تجلیل از ایثار و فداکاری‌های عظیمی است که در زیباترین شکل و بالاترین درجات تجلی یافت. فداکاری‌هایی که برای امت ما دستاوردی تاریخی در جهت تحقق آرمان بزرگ پیروزی بر دشمن صهیونیست و نابودی سلطه استکباری‌اش به حساب می‌آید.

رئیس رسانه ملی در مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلم حدیث مقاومت، فرهنگسازی برای مقاومت را وظیفه مدیران، رسانه ها، هنرمندان و کسانی دانست که باتکیه بر قلم و دوربین خود می توانند در این راه مجاهدت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه این جشنواره عصر امروز با حضور عزت‌الله ضرغامی، محمد سرافراز معاون برون‌مرزی صدا و سیما، جواد شمقدری مشاور هنری رئیس جمهوری، سفیر لبنان و هنرمندانی چون جمال شورجه و عباس رافعی و فیلمسازان خارجی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

رئیس رسانه ملی در پایه سخنان خود در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم حدیث مقاومت گفت: به نظر من چنین جشنواره‌هایی باید با کیفیت هر چه بیشتر تداوم یابد و حتی می‌توان برای آن دبیرخانه دائمی تشکیل داد.

همچنین در بخشی از مراسم ابراهیم علی‌برزی دبیر جشنواره شرکت 120 اثر در این جشنواره را مناسب ارزیابی کرد و گفت: شبکه الکوثر همیشه به موضوع مقاومت توجه کرده و آن را رسالت خویش می‌داند . به همین دلیل این جشنواره را برگزار کرد که می‌تواند در آینده بارور شود و امیدواریم با تشویق فیلمسازان شاهد آثار ماندگار در این عرصه باشیم.
همچنین پخش کلیپ و اجرای ترانه توسط علی العطار خواننده لبنانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. در پایان مراسم ضرغامی، سرافراز، شمقدری و مهدی مجتهد از برگزیدگان تقدیر کردند.


اسامی برگزیدگان به این ترتیب اعلام شد: در بخش نماهنگ جایزه رتبه دوم به "رایه لبنان" به کارگردانی ناصر بحمد و جایزه اول به نماهنگ "نصر العرب" به کارگردانی حسن غملوش
در بخش مستند کوتاه جایزه سوم مشترکا به "اسمعوا حکایتی" به کارگردانی سنا حمدون دبوق و "جنگ ششم" ساخته سیاوش سرمدی، جایزه دوم "آغازی بر یک پایان" کار احسان رجبی و جایزه اول به "العمر قفله" به کارگردانی علی سلمان


در بخش مستند بلند جایزه سوم به مستند "سواحل اشک و زیتون" به کارگردانی رضا برجی، جایزه دوم به مستند "المفاجات" به کارگردانی مهدی قانوصه و جایزه بهترین مستند به "یک خواب و صد بیداری" به کارگردانی سیدحامد حسینی.
آثار شایسته تقدیر ویژه عبارت بودند از مستند "امطار تموز" ساخته کارین غوش، برنامه "حرب تموز" کار فرید عساف،‌ فیلم سینمایی "تولدی دیگر" عباس رافعی و تقدیر از جان خلیل شمعون و می المصری برای استمرار در تولید مستندهای مقاومت.
دبیرخانه جشنواره حدیث مقاومت با اهداء تندیس ویژه از شبکه‌های تلویزیونی المنار به مدیریت محمد شمص، العام، NBN و OTV هم تقدیر و تندیس ویژه خود را به علی شعیب خبرنگار فعال حاضر در صحنه‌های نبرد 33 روزه لبنان تقدیم کرد.



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]