سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----463727---
بازدید امروز: ----78-----
بازدید دیروز: ----74-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 87/5/18 ساعت 11:29 صبح

لابی فشار صهیونیستی و امریکاییان اسلام ستیز قصد دارند با طرح مسلمانان تحت عنوان " آشنایی با اسلام" که تبلیغی در متروهای نیویورک در ماه رمضان است به مقابله برخیزند .
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) رسانه های امریکایی راستگرا از جمله "نیویورک پست" با متهم کردن این تبلیغات به "خشونت آفرینی و ترویج تروریسم" ،روحانی مسلمان "سراج وهاج" که ناظر بر این تبلیغات است را بر اساس اتهامات بی اساس گذشته که در جریان آن امریکایی ها نتوانستند حکم نقض قانون را به وی بچسبانند ،فردی "آشوب آفرین" معرفی کردند و طرح وی را تنش زا دانستند .

این روزنامه امریکایی که متعلق به امپراطور رسانه در امریکا "رابرت مرداخ" صهیونیست است ادعا کرد که این امام جماعت مسلمان با افراطیونی که در حادثه انفجار برجهای دوقلوی سازمان تجارت جهانی دست داشته اند در ارتباط است و این توصیف دادستانی امریکا را وارد کرد که سراج وهاج یکی از 170 تن توطئه گر غیر متهم در انفجار مرکز تجارت جهانی بوده است. این در حالیست که بر اساس بسیاری مستندات و تصاویر دوربینهای تصویربرداری مشخص شده است که به احتمال زیاد انفجار برجهای دوقلو توطئه ای از سوی دولت امریکا بوده است تا طرح خود برای حمله به چند کشور مخالف و نیز فعالان اسلامی در غرب را با اتهام زنی آغاز کند. جالب اینکه در روز انفجار این دو برج چند ده طبقه از میان 4000 یهودی که در این دو ساختمان کار می کرده اند حتی یک نفر هم در محل کار خود حاضر نشده بود !!! ولی اکنون شاهد آن هستیم که مسلمانان امریکا و غرب با موج اتهام سنگین دست داشتن در این عملیات مواجه هستند.
در این راستا موسسه ازادی وابسته به انجمن مسلمانان امریکا با انتقاد از روزنامه نیویورک پست از حکم صادر کردن بی منطق در حق کسی که هیچ اداره ای بصورت رسمی وی را متهم نمی داند گفت که حقیقت آنست که وهاج تنها شاهد یکی از کسانی بود که در حادثه انفجار متهم نامیده شد و آن فرد نیز تنها به دلیل انتقادهایش از سیاستهای خارجی امریکا بود که دستگیر شد و الا هیچ دخالتی در اموری غیر از تخصص خود نداشته است.
این موسسه گفت که هدف روزنامه های صهیونیستی  آن است که اینگونه القاء کنند که برنامه تبلیغی مسلمانان تنها راهکاری برای جمع کردن تعداد بیشتری از افراد برای اقدام به اعمال تروریستی است ،عملی که بر اساس مدارک و تحقیقات یک روزنامه نگار فرانسوی بنام "تیری میسان" در کتاب " دروغ بزرگ" پرفروش ترین کتاب سال 2002 در فرانسه ،تا حدود زیادی مشخص شد که بیشتر از دست صهیونیستها برمی آید .
وهاج هم اکنون تلاش دارد که متروهای نیویورک را در ماه رمضان امسال به جملات و حقایقی از اسلام بیاراید تا حدود 5 میلیون نفر از مردم امریکا به اندازه ای با اسلام آشنا شوند و تبلیغات صهیونیستها بر ضد اسلام در غرب تا حدودی خنثی گردد .
بر اساس این طرح منابع قابل دسترسی برای امریکایی هایی که علاقه به تحقیق درباره اسلام دارند به زبان انگلیسی معرفی خواهد شد و کسانی که بین اسلام و خشونت رابطه برقرار کرده اند ، با توضیحات مندرج در سایتهای اسلامی از نادرست بودن این مساله آگاه خواهند شد و به علل بوجود آمدن چنین دیدگاهی پی خواهند برد .



  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]