سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----462610---
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----28-----
موسسه نور قدس جوان - صبح قریب

 
نویسنده: صبح قریب
جمعه 88/2/25 ساعت 9:7 عصر
موشه کاتساو رئیس جمهور سابق اسرائیل قول داده تا بی‌گناهی خود را در دادگاه ثابت کند. وی به تجاوز، اذیت و آزار جنسی زنان و دختران زیر دستش متهم است. وی روز پنج‌شنبه در دادگاه اسرائیل حاضر شد.
به گزارش پرس.تی.وی – بیروت و به نقل از روزنامه ی یدیعوت احرونوت، رئیس جمهور سابق اسرائیل قول داده تا در دادگاهی در نوع خود بی‌سابقه و به جرم تجاوز جنسی و تجاوز به زور به ناموس از خود دفاع کند و بی‌گناهی خود را ثابت کند.

وی در گفتگو با خبرنگاران در بیرون از دادگاه امروز پنجشنبه گفت: «ما در حال آغاز یک قضیه‌ی سخت و پیچیده هستیم و من باید سعی کنم اسم خودم را پاک کنم. من در اینجا قسم می‌خورم که به یاری خدا از این دادگاه بی‌گناه بیرون آیم».

کاتساو بطور رسمی روز پنجشنبه متهم شد زمانی که وزیر جهانگردی بوده به یکی از دستیاران زنش حمله و تجاوز جنسی کرده است. وی همچنین به مزاحمت جنسی دو خانم دیگر از دستیارانش در زمانی که رئیس جمهور بود، متهم شده است. حال وی باید در این قضیه از خود دفاع کند.

وکیل کاتسلو اشاره داشت که در 48 ساعت گذشته مدارک جدیدی رو شده که وی و موکلش از آنها خبری نداشته و وقت بررسی آنرا پیدا نکرده‌اند. این مدرک‌ها شامل صدای ضبط شده‌ی کاتساو است.

اتهامات کاتساو در دادگاه امروز دو تجاوز به زور (RAPE) و و یک مزاحمت جنسی بیان شد. وی به یکی از کارمندان وزارت جهانگردی اسرائیل با نام (آ) متهم به تجاوز است، او همچنین متهم است که دو نفر از کارمندان محل اقامت رئیس جمهور به نام‌های (ه) و(ل) را مورد مزاحمت جنسی قرار داده است. وی همچنین متهم به تشویه عدالت و مانع شدن از برقراری آن است. وی همچنین متهم است که سعی کرده در تحقیقات قضیه‌ی (ل) اطلاعات را بسود خود جمع‌آوری کند.


  • کلمات کلیدی :
  •     نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوره دو روزه صهیونیسم شناسی شهید طهرانی مقدم
    جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری اسلامی
    طرح جهادی معلمین و سخنرانان موسسه نورقدس
    منابعی جهت مطالعه معلمین و سخنرانان جوان برای دانش آموزان
    نمایشگاه ویژه 9مهرماه
    کمپین تحریم کالاهای صهیونیستی راه اندازی شد
    دوره آموزشی دو روزه صهیونیسم شناسی در آبعلی
    نشست عملکرد استکبار و صهیونیسم در ایران و جهان
    نشست تحریم کالاهای صهیونیستی و انتفاضه مردمی
    نشست آخرین تحولات غزه و کشتی های کمک های بشر دوستانه
    یازدهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی برگزار شد
    دهمین نشست صهیونیسم شناسی
    نهمین نشست صهیونیسم برگزار شد
    نهمین نشست صهیونیسم شناسی
    [همه عناوین(371)][عناوین آرشیوشده]