• وبلاگ : موسسه نور قدس جوان - صبح قريب
  • يادداشت : راه اندازي سايت موسسه نور قدس جوان
  • نظرات : 3 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام در کربلاي معلي دعاگوي شما هستم.

    پنجاه روز حضور در نجف اشرف و سي روز بودن در جوار امام حسين (ع) و برادر بزرگوارش حضرت عباس (ع) دل ما را عجيب پايبند به هم ريخته است ، اما ديگر کم کم بوي جدايي مي آيد تا 9 روز ديگر بايد اين سرزمين را ترک نمايم و به ايران بازگردم........
    از طرفي شوق ديدن خانواده و دوستان و آشنا برايم شيرين است اما جدا شدن از اجداد طاهرينم برايم بسيار سخت است ، اينجا عادت کرده ام نمازهايم را در حرم امام حسين (ع) بخوانم و حال بايد دلم را بايد در اين سرزمين بر جاي بگذارم و بروم .....................

    ممنونم از حضورتان

    زحمات وتلاشهاي شما ستودني است

    موفق وپيروز باشيد

    سلام عليكم

    با اين فعاليت هاي پي در پي خداوند به شما پاداش و ثواب دهد / اميدوارم در كنار شهيدان و در مراسمات ديني بنده را در دعا فراموش نكنيد./ انشاء الله در اين مسير با ياري خداوند متعال و با تلاش و كوشش مستمر به اهداف و موفقيت هاي بيشتري برسيد.

    من معتقد هستم با تلاش دلسوزانه دوستاني چون شما به آن جا هم خواهيم رسيد... و ما از اين سنگر پاسخ كوبنده اي همچون رعد بر سر مدعيان حقوق بشر و صهيونيست هاي ظالم وارد مي كنيم.

    حضور بنده در سنگر شما باعث افتخار و مباهات براي بنده است در رابطه با معرفي دوستان نيز تلاش خود را خواهم كرد ، ما به راه شهدا ادامه مي دهيم ، بطوري که شهيدان آرزو داشتند تا انشاء الله اين راه به قدس شريف محاصره شده برسد .

    محتاج دعاي جمله خوبانم / الفاتح

    سلام خوبي به ببين چه كردي

    ماشا الله

    بيا ببين من واست چندتا هديه دارم بيا و ببين

    نياي ضرر كردياااااا