ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
××××××××××××××××××××××
××××××××××××××××××××
×××××××××××××××××
با سلام خدمت شما دوست عزيز و گرامي؛
با مطالب جديد؛ ««زن»؛ چراغ خانه!» و «احاديث هفته چهاردهم» آپ شدم.
در ضمن ملاحظه آرشيو مطالب را نيز توصيه مي‌کنم.
منتظر حضور سبز شما و دوستان محترمتون هستم.
××××××××××××××××××
××××××××××××××××××××
××××××××××××××××××××××

متن پيام تاريخي امام خميني(ره):
بسمه تعالي
انا لله و انا اليه راجعون .
به اطلاع مسلمانان غيور سراسر جهان مي رسانم مولف کتاب آيات شيطاني که عليه اسلام و پيامبر و قرآن تنظيم و چاپ و منتشر شده است، همچنين ناشرين مطلع از محتواي آن محکوم به اعدام مي باشند. از مسلمانان غيور مي خواهم تا در هر نقطه که آنان را يافتند، سزيعاً آنها را اعدام نمايند تا ديگر کسي جرئت نکند به مقدسات مسلمين توهين نمايد و هر کس در اين راه کشته شود، شهيد است انشاءالله . ضمناً اگر کسي دسترسي به مولف کتاب دارد ولي خود قدرت اعدام آن را ندارد، او را به مردم معرفي نمايد تا به جزاي اعمالش برسد.

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
روح الله الموسوي الخميني 25/11/1367

با سلام وبلاگهاي کيف ديپلماتيک(تک ناشيانه و پاتک هوشمندانه)صهيونيسم وجهان اسلام(انتخابات اسراييل)مرصاد امروز(فعلا کسي هواي سفر به مصر راندارد . با عکسهاي بسيار زيباي انتقادي از عملکرد برخي از مسوولين)تا نيم روز (با آخرين اخبار فلسطين و خاورميانه)اقاليم قبله(سلام غزه)انجمن دانشجويان حامي قدس شريف(از شايعات صهيونيستها:چه کساني از صدام حمايت کرده وبراي او عزاداري کردند؟)صهيون پژوه(تنها راه جبران عقب ماندگي ما مطالعه است)به روز شده اند باتشکر.
كمي دير به وبلاگم سرزدم عذرخواهي مي كنم از اينكه خودم را از حضور در اين همايش محروم كردم

سلام .

با آرزوي موفقيت براي شما از اينكه اينجانب را براي همايش دعوت نموده ايد،متشكّرم و از اينكه نميتوانم در حضورتان باشم معذرت ميخوااهم.درصورت امكان سلام اينجانب را به سيد مقاومت سيد حسن نصرالله ابلاغ نماييد.

ممنونم دوست گرامي
سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در وبسايت حزب الله مي رزمد ، اين محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگهداشته است ؛ امام خميني (ره) . موفق و پيروز باشيد . يا حسين

بنده به لحاظ فعاليت و تحقيقاتم در زمينه لبنان و فلسطين بسيار مشتاق بودم در جلسات ارزشمندتان شركت كنم ولي وقتي به سخنان آن فرد خودسوز محتاج بنزين و شخصيت فكر كردم ترسيدم. از كتك نميترسم. از شكسته شدن حرمتم توسط چند جوان هراس دارم.

براي من ديگر آن فرهنگسرا با برخوردهاي فاشيستي و ضد عقلاني همراه است. هر چه باشد تابلوي آن جلسات مثلا نقد وبلاگها يك دوگانه سوز است و بس.

خدا به شما رحم كند و به او ...

بنام احکم الحاکمين
سلام
اين همون فرهنگسراييست که دربست در اختيار کسي بود که بقول خودش 20 سال سرباز گمنام امام زمان و بزرگترين نويسنده دفاع مقدس بود؟
همون که مرا تهديد ميکرد در جلسات نقد وبلاگها شرکت نکنم چون من از مشاوران فيلم اخراجيها بودم و شرکت کنندگان مرا خواهند زد!
همون که نه در اعتراض به رسول الله (ص) که در اعتراض به اخراجيها ميخواست خودشو آتيش بزنه!
همون مثلا ذوب در ولايت البته ولايت داداشش!
حتما مطالب اخير رو شنيديد.
يکي بره يه سطل آب بريزه روي اين بيچاره حقير!
وگرنه من کارت سوخت بهش ميدم تا همه جاشو بسوزونه!
مبارک باشد آقازاده رضا رهگذر!

با سلام و تشكر

دلم مي خواست شركت كنم ولي مشكل اين است كه در تهران نيستم. اميدوارم كه نتيجه نشست ها در وبلاگتان بيايد تا ما هم بتوانيم از راه دور استفاده كنيم.